Afișări de pagină în ultimele 30 de zile:

David Jackson (AADF) - Dominația în industria alimentelor pentru animalele de companie – Cele Trei Mari corporații

Dominaţia în industria alimentelor pentru animalele de companie – Cele Trei Mari corporaţii

23 august 2014 | De David Jackson, AllAboutDogFood.co.uk

Știm cu toții că există o mulțime de opțiuni în ceea ce priveşte hrana pentru animalele de companie.  Site-ul All About Dog Food are în prezent peste 250[1] de mărci de alimente și delicatese pentru câini, disponibile în Marea Britanie și mai sunt încă multe de adăugat.  În mod incredibil însă, aproape 90% din toate vânzările de alimente pentru animalele de companie din Marea Britanie provin de la doar trei companii.  Prin publicitate neîncetată și cumpărarea pe scară largă a controlului unor producători mai mici, Cele Trei Mari corporații au ajuns să domine și să definească hrana pentru animale de companie din Marea Britanie și din întreaga lume.

Cine sunt „Cei Trei Mari”?

Cu excepția cazului în care ați locuit (și ați făcut cumpărăturile) într-o peșteră, cu siguranță veți fi auzit de fiecare dintre cele mai mari trei corporații din domeniul hranei pentru animale de companie, dar ceea ce s-ar putea să nu știți este că, ele între ele, dețin aproape toate cele mai cunoscute mărci de astfel de alimente din Marea Britanie.

  • Mars: Pedigree, Cesar, Chappi, Frolic, Kitekat, Pal, Nutro, Greenies, James Wellbeloved, Royal Canin, Sheba, Whiskas. (şi Eukanuba, n.t.)
  • Nestlé Purina: Bakers, Beneful, Beta, Bonio, Felix, Friskies, Just Right, ProPlan, Purina One, Purina Veterinary Diets, Winalot. (şi Darling şi Dog Chow, n.t.)
  • Colgate-Palmolive: Hill’s Science Plan, Hill’s Prescription Diets.

Dar cum au ajuns aceste trei companii să controleze în atât de mare măsură piața alimentelor pentru animale de companie?  Trebuie să fie pentru că produsele lor sunt atât de bune, nu?  Din nefericire nu...

Dominarea pieţei alimentelor pentru animalele de companie

Problema este că, pentru mulți proprietari de animale de companie, Cei Trei Mari înseamnă hrana pentru animale de companie.  Sunt singurele companii suficient de bogate pentru a avea publicitate TV și singurele care își permit condițiile impuse de supermarketuri.  Pentru milioanele de proprietari de animale care nu pășesc niciodată într-un magazin dedicat animalelor de companie și care nu citesc niciodată reviste specializate pentru acestea, celelalte mărci ar putea să nici nu existe.

Dar nu se termină aici.  Cei Trei Mari nu se mulțumesc doar cu dominarea curentului principal al domeniului.  Cumpărând cele mai de succes branduri independente și inventând pur şi simplu dietele veterinare, corporațiile şi-au însuşit o cotă însemnată din spaţiile magazinelor pentru animale de companie și din piața veterinară.  9 din 10 veterinari recomandă acum alimente de la unul dintre cei trei mari.  Corporațiile au înțeles de mult importanța recomandărilor veterinare și au cheltuit milioane pe asigurarea pozițiilor lor ca dietă aleasă de medicii veterinari, prin cursuri nutriționale „sponsorizate” la colegiul veterinar și prin stimulente băneşti substanțiale pentru cabinetele veterinare.

Cu atât de multe cheltuieli pentru publicitate, oferte speciale la supermarketuri și stimulente pentru comercianții cu amănuntul, ați putea crede că ar rămâne mai puțini bani de cheltuit pe ingrediente și, în multe cazuri, ați avea dreptate.  O simplă privire prin listele de ingrediente ale celor mai mari două mărci de alimente pentru câini din Marea Britanie, Pedigree și Bakers, arată în mod clar că marketingul este mult mai important pentru succesul unei mărci decât calitatea produselor.  Desigur, atunci când clienții dvs. nu au unde altundeva să meargă, calitatea poate fi lăsată mai la coadă.

Riposta

Desigur, atunci când sănătatea animalului dvs. de companie nu este pe primul loc, este obligatoriu să existe o reacție adversă. Mulți comercianți cu amănuntul reduc acum prezenţa celor trei mari mărci, iar unul dintre aceştia, Scampers Natural Pet Care din Soham este liderul magazinelor pentru animale de companie cu vederi similare, într-un boicot pe scară largă al celor trei mari mărci!  Cei de la Scampers au petrecut o mare parte din ultimul an înlocuind toate cele trei mari mărci cu o gamă largă de mărci independente de top de alimente pentru animalele de companie, din Marea Britanie și nu numai.

Faptul este că Cei Trei Mari nu sunt altceva decât companii și, ca toate companiile, ei răspund în fața clienților lor. De fiecare dată când proprietarul unui animal de companie trece de la un aliment de calitate inferioară la o dietă de bună calitate, crește presiunea asupra producătorilor de alimente de calitate scăzută pentru a-și schimba modul de gândire și pentru a pune, în cele din urmă, animalele noastre de companie pe primul loc.

 

 

Articolul original se găseşte aici:

https://www.allaboutdogfood.co.uk/articles/pet-food-domination-the-big-three-corporations

 



[1] Atât (250) avea în 2014.  În iulie 2025 avea peste 1730 de hrane complete.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Topul hranelor uscate (>280 produse), conform notelor pentru calitate. Cea mai bună hrană pentru câini (și pisici!); argumente, studii. Hrana naturală proaspătă contra hranei uscate.

Rezumat: Topul hranelor uscate (>280 produse), conform notelor pentru calitate. Cea mai bună hrană pentru câini (și pisici!); argumente, studii. Hrana naturală proaspătă contra hranei uscate.

Cea mai bună hrană pentru câini și pisici: „Dr. Becker împărtășește lista actualizată cu cele mai bune și cele mai proaste alimente”

Sunt câinii omnivori? Nu! Sunt carnivori!